poniedziałek, 20 sierpnia 2012

cztrnaćie.

Wstałaś dziś bardzo wcześnie. Dla odmiany nie prostowałaś włosów, zostawiłaś je lokowane. Ubrałaś białą sukienkę i balerinki. Chwyciłaś torebkę i wyszłaś z hotelu.
Twoje nogi niosło do kawiarni za rogiem. Nie znałaś za bardzo Londyny, gdyż przeprowadziłaś się tu z mamą niedawno. Ona zawsze była pochłonięta pracą, więc miałaś wiele czasu dla siebie.
Weszłaś do wyznaczonego miejsca. Podeszłaś do lady i zamówiłaś kawę.
Usiadłaś przy stoliku i wyciągnęłaś z torebki swój telefon. Postanowiłaś założyć sobie twitter'a. Zastanawiałaś się nad nazwą, ale nagle postanowiłaś wpisać @fuckmestyles.
Kelner przyniósł Twoje zaproszenie, chwyciłaś je i wyszłaś z kawiarni. Byłaś tak pochłonięta Twitter'em, że nie zauważyłaś, że wpadłaś na jakiegos chłopaka.
- Upss, wybacz mi, nie chciałam. - zaczęłaś przepraszać.
- Nie no, nic się nie stało. To była moja wina. Może dasz się zaprosić na lody ? - chłopak rzucił Ci propozycję do nieodrzucenia.
- Jasne, czemu nie. - uśmiechnęłaś się i ruszyliście w stronę lodziarni.
Długo ze sobą rozmawialiście.
- A tak wgl to jak masz na imię ? - zapytałaś nagle.
- Harry, ale proszę nie piszcz.
- Om, om, Ha-Ha-Harry Styles ? Ten z One Direction ?
- Tak, to ja.
- Nie bój się, nie jestem tą taką nienormalną fanką. - zaśmiałaś się.
Weszliście do lodziarni. Oboje zamówiliście lody truskawkowo-czekoladowe. Harry zaproponował Ci pójście do domu jego i chłopaków. Zgodziłaś się.
Po godzinie byliście już na miejscu. Weszliście do środka, Harry zaczął przedstawiać Cię chłopcom. Od razu się polubiliście.

~ rok później ~
Ty i chłopcy to najlepsi przyjaciele. Lecz niestety przyjaźń z Harrym niszczy to, że zakochałaś się w nim. Niestety nie umiesz mu tego wyznać.
Pewnego dnia postanowiłaś spotkać się z nim w parku.
- Harry musimy porozmawiać.
- Cii, nic nie mów. - Harry przerwał Ci i pocałował Cię. - Ja nie mogę tak ! Już od roku kocham się w Tobie, jesteś moim życiem, przy Tobie mogę być normalny, Ty dajesz sens mojemu życiu.
- Oh, Harry, czuję dosłownie to samo. - powiedziałaś chłopakowi.
Od tamtego czasu jesteście szczęśliwą parą, która jest bardzo nie rozłączna. Wraz ze swoim ukochanym planujecie wziąć ślub w przyszłym roku i założyć szczęśliwą rodzinę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz